Begin ook goed voorbereid met beleggen  -  Download e-book

Altijd op de hoogte: je meldingen en taken nu overzichtelijk op één plek

Door Tessa Ham op 6 december 2024, leestijd: 2 minuten
Meldingen en taken in de Semmie App

Een van de speerpunten van Semmie is gebruiksvriendelijkheid. Daarom zijn we continu bezig om onze online omgeving en de Semmie App nog overzichtelijker en duidelijker te maken. Vanaf nu vind je jouw meldingen en taken overzichtelijk op één plek. Hierdoor ben je altijd op de hoogte van acties die zijn uitgevoerd of nog uitgevoerd moeten worden.

Wanneer ontvang je een melding?

Meldingen ontvang je als je bijvoorbeeld een storting hebt gedaan, een booster hebt verdiend of als je rekening is geactiveerd. Ook als je een uitnodiging hebt gestuurd naar een tweede rekeninghouder en deze is geaccepteerd, ontvang je een melding.

Door middel van een rood puntje bij het belletje op je homescreen word je op de hoogte gesteld van een nieuwe melding.

Meldingen in de Semmie App

Je kunt de nieuwe melding inzien door op het belletje te klikken. In het andere tabblad vind je ook openstaande taken die je eventueel nog moet uitvoeren, zoals het aanleveren van een document bij het openen van een (andere) rekening.

Pushnotificaties

Je kunt zelf kiezen of je op de hoogte gehouden wil worden van bepaalde meldingen, door pushnotificaties voor je telefoon aan of uit te zetten in de Semmie App. Het is daarbij mogelijk om je voorkeuren aan te geven voor ‘Stortingen’, ‘Opnames’ en ‘Magazine’. Zet deze categorieën aan als je pushnotificaties wilt ontvangen bij nieuwe stortingen, opnames en/of Magazine-artikelen, zoals degene die je nu leest.

Heb je vragen?

Heb je vragen over deze nieuwe update of een andere vraag rondom ons beleggingsplatform? Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar. Je kunt onze experts bereiken via de chatfunctie van 08:00 tot 22:00 uur, of door te bellen naar 020 – 220 3800 tijdens kantooruren.