Vermogensbeheer draait niet alleen om cijfers en rendement, maar ook om vertrouwen en inzicht. Technologische vooruitgang heeft het makkelijk gemaakt om je vermogen online te beheren, maar soms is persoonlijk contact prettig – of zelfs noodzakelijk. Of je nu vragen hebt over de voortgang van je portefeuille of simpelweg wilt sparren over de mogelijkheden, een gesprek met een expert kan verhelderend werken.
Onze experts kijken graag met je mee
Een rekening openen kan eenvoudig via onze app of online omgeving. Heb je echter vragen of wil je hierbij worden ondersteund? Onze experts kijken graag met je mee. Via het formulier op de website maak je gemakkelijk een (telefonische) afspraak zodat je meer te weten kunt komen over Semmie, onze beleggingsoplossingen en onze portefeuilles.
Bij Semmie bepaal je vervolgens zelf hoeveel begeleiding je wilt. Via de app of online omgeving heb je altijd zelf inzicht in je portefeuille, zonder dat je er verder omkijken naar hebt. Naarmate je vermogen groeit, kan het prettig zijn om regelmatig te overleggen met een expert over je beleggingen en de voortgang van het behalen van je financiële doelen. In dat geval staat je toegewezen relatiebeheerder voor je klaar.
Meerdere vestigingen in Nederland
Voor een afspraak ben je altijd welkom in één van onze vestigingen, verspreid over Nederland. We ontvangen je graag voor een kop koffie of thee.
Hieronder lichten we toe met wie je waar een afspraak kunt maken. Natuurlijk komen we juist ook graag langs bij jou wanneer dit beter uitkomt.

Amsterdam (hoofdkantoor)
Op de Apollolaan in Amsterdam is het hoofdkantoor gevestigd. De meeste medewerkers van Semmie zijn hier werkzaam, zoals het management, Asset Management en de developers en designers van ons platform. Ook voor relatiebeheerders Duco Frie, Martijn Receveur en Peter Bulte is het hun standplaats.
Peter waardeert vooral aan Semmie dat je niet zomaar een nummer bent. Zowel klanten als hijzelf niet: “Alle klanten worden gewaardeerd. Deze waardering en het persoonlijke contact, dat is zeldzaam tegenwoordig. En dat terwijl veel mensen het nog steeds fijn vinden om uitleg te krijgen wanneer er beweging is op de beurs. Het klinkt zo logisch, maar in de praktijk blijkt het bij veel partijen moeilijk iemand aan de lijn te krijgen.”
Martijn en Duco waren lang werkzaam als Managing Partners van Indexus Groep, een vermogensbeheerder die in 2023 is overgenomen door Semmie. Indexus was één van de eerste vermogensbeheerders in Nederland die het vermogen van hun klanten investeerde in ETF’s.
“Het was echt pionieren”, vertelt Duco hierover in een interview. “In het begin kenden beleggers het simpelweg niet en moesten we ze echt overtuigen. Uiteindelijk ontstond er wel tractie rondom de ETF. Tegenwoordig is het niet meer weg te denken uit de beleggingswereld.”
Hoewel collega Jochem Baalmann ook in het hoofdkantoor gevestigd is, reist hij het hele land door en is hij ook op de andere vestigingen te vinden. Als Sales Director is hij voornamelijk verantwoordelijk voor het contact met het intermediairnetwerk van financieel adviseurs waar we mee samenwerken.
“Mijn visie is dat als we over 10 jaar aan Nederlanders vragen waar je moet zijn voor vermogensbeheer, ze in koor ‘bij Semmie’ antwoorden”, vertelt hij. “Dat is meer dan een missie. Ik twijfel er niet over dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren.”
Breda
Voor relatiebeheerders Dennis de Beer, Kim Kuijpers en Humphrey Simon is de vestiging in Breda hun standplaats. Gezamenlijk brengen ze tientallen jaren in de financiële sector met zich mee.
Zo was Humphrey 30 jaar werkzaam voor verschillende grootbanken en verzekeraars, voordat hij voor een vermogensbeheerder ging werken, omdat hij het daadwerkelijke contact met de klant mistte. “Kennis en ervaring vanuit het verleden, wordt bij Semmie gecombineerd met de technologie van het heden”, vertelt hij in zijn interview. “Een krachtige combinatie.”
Relatiebeheerder Kim denkt graag proactief mee met haar klanten. “Het vertrouwen dat ik krijg, vind ik het mooiste wat er is”, vertelt ze in haar interview. “Een relatiebeheerder heeft echt een vertrouwensrol. Ik ken het verhaal van mijn relaties en weet bijvoorbeeld wanneer een bedrijf verkocht wordt, of als er een kleinkind op komst is. Ik bel op de momenten die ertoe doen, of natuurlijk om gewoon weer eens bij te praten. In een gemiddelde werkweek ben ik veel onderweg, veel aan het bellen en veel aan het koffiedrinken.”
Eindhoven
Met 35 jaar aan ervaring kan relatiebeheerder Henri van den Hurk, werkzaam vanuit de vestiging in Eindhoven, je als geen ander bijstaan op het gebied van beleggen en vermogensbeheer. “Er is veel ruimte voor het persoonlijke aspect van vermogensbeheer bij Semmie”, vertelt hij. “Dat is heel waardevol en belangrijker voor de risico/rendementsverhouding dan je in eerste instantie zou denken. De juiste informatie kan namelijk het verschil maken voor het optimale beleggingsprofiel. Klanten laten beleggen op een manier die bij hen aansluit, met de ideale risico/rendementsverhouding. Niet alleen op papier, maar juist ook op emotioneel vlak: dat is mijn doel als relatiebeheerder.”

Arnhem
Relatiebeheerder Rob Peters, gevestigd in Arnhem, staat bekend om zijn eerlijke en recht door zee-persoonlijkheid. Ook hij brengt tientallen jaren ervaring met zich mee. “Over de jaren bouw je relaties op met klanten die veel verder gaat dan ondersteuning bij het behalen van de beleggingsdoelen”, vertelt hij in zijn interview. “Ik ben ook oprecht geïnteresseerd in wat iemand te vertellen heeft. Dat gaat verder dan alleen de financiële doelen.”
Heerenveen
Relatiebeheerder Gosse Akkerman is werkzaam vanuit de Semmie vestiging in Heerenveen. “Iedereen uit de regio Heerenveen ontmoet ik graag voor een kennismaking wanneer ze benieuwd zijn naar de mogelijkheden bij Semmie”, vertelt Gosse. “Het is bijzonder om een relatie bij te staan vanaf de eerste kennismaking tot het behalen van de gestelde beleggingsdoelen. Dat is waar je het als relatiebeheerder uiteindelijk voor doet.”
Altijd bereikbaar – ook ‘s avonds en in het weekend
Niet alleen de relatiebeheerders staan voor je klaar, ook de klantenservice helpt je graag verder. Ze zijn iedere dag bereikbaar van 08:00 tot 22:00 uur via de chat. Daar krijg je gemiddeld binnen 30 seconden antwoord van een deskundige medewerker als Rowdy. Hij is de vierde generatie van zijn familie die in de financiële sector werkt. Met een Wft Vermogen op zak kent hij alle fiscale regels en mogelijkheden om je zo goed mogelijk bij te staan. Rowdy beschikt specifiek over veel kennis van pensioen en lijfrente.
“Veel ondernemers en werknemers hebben een pensioentekort; als zij straks met pensioen gaan, hebben ze een probleem. Het is heel waardevol om mensen goed te kunnen informeren over de vaak ingewikkelde fiscale voorwaarden”, vertelt hij. Lees het hele interview met Rowdy hier.
Ook in het weekend en op feestdagen zijn onze Customer Service Specialisten, zoals Daniel, Geert, Jim en Quinten, bereikbaar om je vragen te beantwoorden. Wie liever een medewerker telefonisch spreekt, kan tijdens kantooruren bellen naar 020 – 220 3800. Van lang in de wachtrij hangen is geen sprake, we vinden het belangrijk dat je snel antwoord op je vragen hebt.
Maak een afspraak
Heb je een vraag? Of behoefte aan een deskundige relatiebeheerder die proactief met je meedenkt over jouw financiële doelen? Stel gerust je vragen via de chat of de telefoon, of maak een afspraak met één van onze relatiebeheerders via het contactformulier op onze website. Tot snel!