Esther de Korte

Brand Manager

Alle blogs van Esther de Korte
A.S.R. stopt. Waar ga jij nu beleggen?

Nu A.S.R. stopt met haar beleggingsdienst zijn veel beleggers op zoek naar een nieuwe aanbieder. A.S.R. biedt een overstap naar Evi, maar natuurlijk wil je zelf nadenken over een alternatief. Wil je verder kijken dan Evi? We helpen je graag met kiezen.

Vermogensbeheerders vergelijken?

In onderstaande video legt Coco uit waar je op moet letten als je vermogensbeheerders gaat vergelijken.

Waarom Semmie?

Iedereen wil vooruit. Of je nu een specifiek doel voor ogen hebt of gewoon iets extra’s opzij wil zetten. Wat de reden ook is. Bij Semmie beleg je bijzonder gemakkelijk. Het begint al bij het openen van een rekening. In minder dan 5 minuten geregeld. Wij gaan vervolgens voor je aan de slag. Je inleg wordt belegd in een professionele beleggingsportefeuille met duurzame fondsen. Maar daar stoppen we niet. We zijn continue bezig onze dienstverlening te innoveren door techniek, design en expertise over beleggen te combineren. Het allerbelangrijkste voor ons? Jouw ervaring!

Jij bepaalt, wij doen de rest

Via je dashboard volg je 24/7 de prestaties van je beleggingen en stort je eenvoudig geld op je Semmie rekening via iDEAL of automatische incasso. Je bent vrij om te bepalen hoeveel en wanneer je geld stort. Geld opnemen of stoppen? Geen probleem, het is jouw geld!

Persoonlijk antwoord, ook 's avonds en in het weekend

Bij Semmie kun je zelf alles online regelen, maar als je hulp nodig hebt stuur je ons gewoon een berichtje. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar via chat, van 08.00 uur tot 22.00 uur. Wij werken niet met chatrobots, maar met echte mensen. We zijn dan ook trots dat onze klantenservice met een 9,3 op KiYoh wordt beoordeeld. Zelf uitproberen? Stuur ons een berichtje via de blauwe chatknop.

Geen verborgen kosten, maar één duidelijke fee

Semmie rekent een fee van 0,7% per jaar (minimale inleg van € 50,-) en een fee van 0,5% per jaar voor Premium members (minimale inleg van € 25.000). Deze fee is exclusief 0,24% fondskosten. That’s it. Dus geen opzegkosten, geen performance fee, geen transactiekosten en geen kosten voor storten of onttrekken.

Eén modelportefeuille, drie smaken

Wij beleggen je geld met een brede spreiding in duurzame aandelen- en obligatiefondsen. Onze modelportefeuille bieden we in drie verschillende smaken aan. Op basis van jouw wensen en verwachtingen krijg je van ons een persoonlijk profiel. Maar als je wilt, pas je het eenvoudig zelf aan.

Bekijk het rendement

Van A.S.R. overstappen naar Semmie?

Uiteraard is overstappen naar Semmie gratis. Heb je nog vragen? Stel ze via onze chat.

Beleggen met Semmie

Semmie maakt beleggen makkelijk

Wij regelen het beleggingsgebeuren voor je. Met helder inzicht in onze beleggingskeuzes, één duidelijke fee en eerlijk rendement.

Hoe werkt het?

Start nu met beleggen

Je opent in 5 minuten online een rekening. Semmie is dagelijks opzegbaar dus je zit nergens aan vast.

Basic

Vanaf €50

Alles om professioneel te beleggen

• Duurzame beleggingsportefeuille
  • 0,7% fee per jaar (+0,24% fondskosten)
  • Automatische rebalancing
  • Dividend herinvestering
  • Dagelijks bereikbaar tot 22.00
Nu starten
Premium

€25.000+

Nog meer service voor minder fee

• Alle Basic features
  • 0,5% fee per jaar (+0,24% fondskosten)
  • Eigen contactpersoon
Nu starten
Risicoloos beleggen bestaat niet.
Je kunt (een deel van) je inleg verliezen. Getoonde rendementen in het beeldmateriaal zijn fictief.

© Semmie 2020. Kamer van Koophandel nummer 30226925. Wij zijn te vinden op Generaal Vetterstraat 75C, 1059 BT, Amsterdam.