Lodewijk

Chief Product Officer

Kendu stopt. Waar ga jij nu beleggen?

Op 30 juni 2020 stopt Kendu. En nu Kendu stopt met haar beleggingsdienst zijn veel beleggers op zoek naar een nieuwe aanbieder. Kendu biedt zelf als alternatief ABN AMRO, maar natuurlijk wil je zelf nadenken over een betrouwbaar alternatief. Wil je verder kijken welke mogelijkheden er zijn? We helpen je graag met kiezen.

Vermogensbeheerders vergelijken? Dit is belangrijk!

In onderstaande video legt Coco uit waar je op moet letten als je vermogensbeheerders gaat vergelijken.

Semmie als vermogensbeheerder

Wij geloven dat iedereen moet kunnen beleggen. Of je nu een ervaren belegger bent of juist wilt starten. Wie je ook bent, waar je ook voor belegt, wij zijn er voor je. Bij Semmie sta jij op één. En dat merk je. Met ons digitale platform beleg je bijzonder gemakkelijk. Gemaakt door mensen die kennis over beleggen combineren met de nieuwste technieken. Gemaakt voor mensen zoals jij. We zijn daarnaast ook continu bezig onze dienstverlening te innoveren door techniek, design en expertise over beleggen te combineren. Het allerbelangrijkste voor ons is daarom jouw ervaring!

Jij bepaalt, wij doen de rest

Via je dashboard volg je 24/7 de prestaties van je beleggingen en stort je eenvoudig geld op je Semmie rekening via iDEAL of automatische incasso. Je bent vrij om te bepalen hoeveel en wanneer je geld stort. Geld opnemen of stoppen? Geen probleem, het is jouw geld!

Persoonlijk antwoord, ook 's avonds en in het weekend

Bij Semmie kun je zelf alles online regelen, maar als je hulp nodig hebt stuur je ons gewoon een berichtje. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar via chat, van 08.00 uur tot 22.00 uur en antwoorden binnen een minuut! Wij werken niet met chatrobots, maar met echte mensen. We zijn dan ook trots dat onze klantenservice met een 9,3 op KiYoh wordt beoordeeld. Geloof je ons niet? Stuur ons een berichtje via de blauwe chatknop en laat je verbazen.

Geen verborgen kosten, maar één duidelijke fee

Semmie rekent een fee van 0,7% per jaar (bij een minimale inleg van €50) en een fee van 0,5% per jaar voor Premium members (bij een minimale inleg van €25.000). Deze fee is exclusief 0,24% fondskosten. That’s it. Dus geen opzegkosten, geen performance fee, geen transactiekosten en geen kosten voor storten of onttrekken.

Hoe maak ik de overstap van Kendu naar Semmie?

Overstappen naar Semmie is uiteraard gratis, en een rekening open je al in 5 minuten. Verkoop je beleggingen op je Kendu rekening echter niet voor 15 juni! Als je Kendu namelijk op 15 juni je beleggingen laat verkopen wordt het eventuele verlies dat je hebt geleden op je beleggingen gecompenseerd. Dit bedrag wordt op je betaalrekening gestort. En dat bedrag stort je dan meteen weer op je nieuwe Semmie rekening! Dan zorgen wij ervoor dat je meteen weer door kunt gaan met beleggen, zonder oponthoud en zonder gedoe.

Heb je nog vragen of wil je meer weten? Neem contact met ons op via de chat en we gaan ons best doen om je zo goed mogelijk op weg te helpen.

Overstappen naar Semmie? Ontvang nu €15 welkomstbonus!*

1. Download de app voor iOS of Android.
2. Maak een account aan
3. Scan de onderstaande code met de QR code scanner in de Semmie app.

Qr code vijftien euro tegoed

Of ga in het beginscherm van de Semmie app naar je profiel door op het ronde icoontje rechtsboven te klikken. Voeg vervolgens deze code toe in de sectie "Code inwisselen": ca9f8a.

* Op deze actie zijn de Aanvullende Voorwaarden van toepassing.

Beleggen met Semmie

Semmie maakt beleggen makkelijk

Wij regelen het beleggingsgebeuren voor je. Met helder inzicht in onze beleggingskeuzes, één duidelijke fee en eerlijk rendement.

Hoe werkt het?

Start nu met beleggen

Je opent in 5 minuten online een rekening. Semmie is dagelijks opzegbaar dus je zit nergens aan vast.

Basic

Vanaf €50

Alles om professioneel te beleggen

• Duurzame beleggingsportefeuille
  • 0,7% fee per jaar (+0,24% fondskosten)
  • Automatische rebalancing
  • Dividend herinvestering
  • Dagelijks bereikbaar tot 22.00
Nu starten
Premium

€25.000+

Nog meer service voor minder fee

• Alle Basic features
  • 0,5% fee per jaar (+0,24% fondskosten)
  • Eigen contactpersoon
Nu starten
Risicoloos beleggen bestaat niet.
Je kunt (een deel van) je inleg verliezen. Getoonde rendementen in het beeldmateriaal zijn fictief.

© Semmie 2020. Kamer van Koophandel nummer 30226925. Wij zijn te vinden op Generaal Vetterstraat 75C, 1059 BT, Amsterdam.