Gegevens wijzigen

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

In je dashboard kan je zelf jouw gegevens wijzigen. Ga naar mijn.semmie.nl of open de Semmie App om in te loggen. Ben je ingelogd in de webversie dan klik je op 'Account' in de taakbalk aan de linkerkant van je scherm.

Ben je ingelogd via de app, tik dan rechtsboven in op het ronde icoontje. Vervolgens krijg je de mogelijkheid om gegevens, zoals je adres, mobiele telefoonnummer en profielfoto, te wijzigen.

Let er wel op dat wanneer je rekeningspecifieke gegevens, zoals de naam van de rekening of de afbeelding van de rekening, wilt wijzigen je dit via de rekening zelf doet. Daarvoor open je de rekening waarvan je de naam wilt wijzigen. Klik op het tandwiel-icoon en vervolgens op ‘Naam en afbeelding’. Je kunt nu de naam van je rekening wijzigen. Wil je een andere afbeelding gebruiken voor deze rekening? Dan kan dat ook hier.

Antwoord op je vraag niet gevonden? Vraag het gerust via de chat.

Open de chat

Risicoloos beleggen bestaat niet. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen.