Over Semmie

Ik heb een klacht over Semmie, wat nu?

We vinden het heel vervelend dat je een klacht hebt en uiteraard bespreken we dit graag met je. Je klacht indienen kan op verschillende manieren.

  • Wij zijn telefonisch bereikbaar op 020 - 22 03 800.
  • Stuur je liever een e-mail? Je kunt je klacht ook mailen naar info@semmie.nl.


Semmie behandelt je klacht altijd zo snel mogelijk. We bekijken je klacht goed en komen misschien nog bij je terug om wat extra uitleg te vragen. Uiterlijk na 6 weken ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.

Mocht je het niet eens zijn met onze afhandeling van je klacht, dan kan je je klacht vervolgens ook indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Hier is Semmie ook bij aangesloten, onder naam van Semmie Group B.V. Meer informatie hierover vind je op de website van Kifid (www.kifid.nl). Daarnaast kan je ook naar de rechter met jouw klacht. Als een klacht eenmaal door een rechter is behandeld, dan kan deze niet meer door het Kifid behandeld worden.

Antwoord op je vraag niet gevonden? Vraag het gerust via de chat.

Open de chat