Wat doe ik als ik geen sms-code heb gekregen om in te loggen?
Heb je geen sms-code gekregen bij het inloggen in je Semmie-account? Er zijn meerdere mogelijkheden om dit op te lossen.
- Wacht nog even, het kan zijn dat je de sms niet onmiddellijk ontvangt.
- Controleer de verbinding van je telefoon. Zet deze aan en uit, zodat de telefoon opnieuw verbinding zoekt en bekijk of de sms-code nu wel binnenkomt.
- Vraag een nieuwe code aan door op ‘Code opnieuw versturen’ te drukken.
De sms-code wordt niet geaccepteerd
Krijg je de melding ‘De ingevoerde code is incorrect’, terwijl je zeker weet dat je de juiste code invult? Dan kan aan dat aan de volgende factoren liggen:
- De code is niet meer geldig. Uit veiligheid verloopt de code na ongeveer 30 minuten. Je kunt een nieuwe sms-code laten versturen.
- Je hebt niet de meest recente sms-code ingevuld. Heb je meerdere sms-codes aangevraagd? Dan heb je een oudere sms-code ingevuld en heb je de meest recente sms-code nog niet ontvangen.
Ervaar je na deze oplossingen alsnog problemen met het ontvangen van de sms-code? Neem dan contact op met onze klantenservice. Bel tijdens kantooruren naar 020 – 220 3800 of stuur ons een bericht via de chat. Deze is 7 dagen per week van 08:00 tot 22:00 uur bereikbaar.