Ik heb een klacht over Semmie, wat nu?

We vinden het heel vervelend dat je een klacht hebt en uiteraard bespreken we dit graag met je. Je klacht indienen kan op verschillende manieren.

  • In het dashboard kan je je klacht indienen via het contactformulier
  • Bellen kan uiteraard ook. Wij zijn bereikbaar op 020 22 03 800.
  • Liever mailen? info@semmie.nl.


Semmie behandelt je klacht altijd zo snel mogelijk. We bekijken je klacht goed en komen misschien nog bij je terug om wat extra uitleg te vragen. Uiterlijk na 6 weken ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.


Mocht je het niet eens zijn met onze afhandeling van je klacht, dan kan je je klacht vervolgens ook indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Hier is Semmie ook bij aangesloten, onder naam Sem.nl. Meer informatie hierover vind je op de website van Kifid (www.kifid.nl). Daarnaast kan je ook naar de rechter met jouw klacht. Als een klacht eenmaal door een rechter is behandeld, dan kan deze niet meer door het Kifid behandeld worden.

Probeer Semmie uit

Je opent in 5 minuten online een rekening en vanaf €50 kun je ons al uitproberen. Semmie is dagelijks opzegbaar dus je zit nergens aan vast.

Probeer nu

© Semmie 2018. Kamer van Koophandel nummer 8234892. Wij zijn te vinden op Generaal Vetterstraat 75C, 1059 BT, Amsterdam.