Ik heb een klacht over Semmie, wat nu?


We vinden het heel vervelend dat je een klacht hebt en uiteraard bespreken we dit graag met je. Je klacht indienen kan op verschillende manieren.

  • Wij zijn telefonisch bereikbaar op 020 - 22 03 800.
  • Stuur je liever een e-mail? Je kunt je klacht ook mailen naar info@semmie.nl.


Semmie behandelt je klacht altijd zo snel mogelijk. We bekijken je klacht goed en komen misschien nog bij je terug om wat extra uitleg te vragen. Uiterlijk na 6 weken ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.

Mocht je het niet eens zijn met onze afhandeling van je klacht, dan kan je je klacht vervolgens ook indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Hier is Semmie ook bij aangesloten, onder naam van Sem.nl. Meer informatie hierover vind je op de website van Kifid (www.kifid.nl). Daarnaast kan je ook naar de rechter met jouw klacht. Als een klacht eenmaal door een rechter is behandeld, dan kan deze niet meer door het Kifid behandeld worden.

Start nu met beleggen

Je opent in 5 minuten online een rekening. Semmie is dagelijks opzegbaar dus je zit nergens aan vast.

Basic

Vanaf €50

Alles om professioneel te beleggen


  • Duurzame beleggingsportefeuille
  • 0,7% fee per jaar (+0,24% fondskosten)
  • Automatische rebalancing
  • Dividend herinvestering
  • Dagelijks bereikbaar tot 22.00
Nu starten
Meer informatie
Premium

€25.000+

Nog meer service voor minder fee


  • Alle Basic features
  • 0,5% fee per jaar (+0,24% fondskosten)
  • Eigen contactpersoon
Nu starten
Meer informatie
Risicoloos beleggen bestaat niet.
Je kunt (een deel van) je inleg verliezen. Getoonde rendementen in het beeldmateriaal zijn fictief.

© Semmie 2020. Kamer van Koophandel nummer 30226925. Wij zijn te vinden op Generaal Vetterstraat 75C, 1059 BT, Amsterdam.