Ik wil geld overmaken maar het bedrag komt niet aan of wordt teruggestort

Wordt het bedrag dat je wilt storten direct weer teruggeboekt naar je eigen bankrekening? Controleer dan goed of je niet de tussenrekening van onze IDeal provider hebt ingesteld als ontvanger van de betaling.


Je kan de tussenrekening van onze IDeal provider herkennen aan het IBAN: NL21INGB0674773837.


Wanneer je rechtstreeks een bedrag stort naar deze tussenrekening dan zal onze payment provider Online Betaalplatform het bedrag automatisch weer terugstorten naar je eigen bankrekening.


De oplossing

Wijzig het IBAN dat je hebt ingesteld bij je overboeking naar de IBAN van je eigen Semmie rekening. Zodra je rekening is geactiveerd kan je dit IBAN vinden op de storten pagina van je dashboard. Het IBAN is te herkennen aan de opbouw NL**BINK **** **** **


Mocht je nog steeds problemen ervaren met overboeken stuur ons dan een bericht via de chat of e-mail en dan helpen we je graag weer op weg.


Probeer Semmie uit

Je opent in 5 minuten online een rekening en vanaf €50 kun je ons al uitproberen. Semmie is dagelijks opzegbaar dus je zit nergens aan vast.

Probeer nu

© Semmie 2018. Kamer van Koophandel nummer 8234892. Wij zijn te vinden op Generaal Vetterstraat 75C, 1059 BT, Amsterdam.